Face pull

Postavte se tváří ke kladce s lanem. Kladku si posuňte do úrovně obličeje. Mírně se zakloňte, přitáhněte lano přímo k obličeji a během pohybu oddělte ruce od sebe. Lokty držte tak vysoko, jak můžete a věnujte pozornost tomu, abyste váhu vraceli pomalu zpět do výchozí pozice.

Poznámka: Na vrcholu kontrakce pohyb na okamžik pozastavte. Snažte se při tomto cviku nepohybovat horní částí těla a nedávejte ramena dozadu. Ramena si udržujte v pevné pozici, jinak bude místo nich pracovat vaše horní část zad.

Zapojené partie

Zadní část deltového svalu, trapézy, rombické svaly.

Nejčastější chyby

Prohýbání se v zádech, zaklánění trupu, lokty směřují dolů.

Tipy pro začátečníky

Při provádění tohoto cviku držte lokty tak vysoko, jak můžete. Dbejte na celkově správné držení těla a vyvarujte se nejčastějším chybám.

Cvičte pomalým a kontrolovaným tempem.

Složení tréninku

Počet opakováníCíl tréninku
1-6 ×Maximální sila
7–12 ×Nárůst svalů
13–20 ×Silová vytrvalost